Ugrás a tartalomhoz

Jelenlegi hely

Geszvein Erika

Tanácsadó szakpszichológus's blogposts

Geszvein Erika képe
Ellenőrzött szakember

Hogyan használd a hálanaplót? - Örömtréning a gyakorlatban, egy résztvevő tollából

Örömtréning workshopot tartottam nemrégiben egy pszichológiai rendezvényen, ahol a résztvevők között volt egy orvos is. A tréning után néhány héttel megkeresett, mert be akart számolni az életébe érkező pozitív változásokról, amelyeket különösen a hálanapló gyakorlat hozott az életébe. Az ő beszámolója következik itt.

"Talán elképzelhetetlen, hogyan lehetséges az egészségügybe beleszeretni, én mégis elég régóta orvos szerettem volna lenni. Szeretem magam szívvel-lélekkel beleadni abba, amit csinálok, de az élet ezt nem mindig könnyíti meg.

Geszvein Erika képe
Ellenőrzött szakember

Próbálj meg lazítani

Gyakran próbálnánk lazítani, de nem tudjuk, hogyan kell. Mire felvesszük a hétvége ritmusát, már újra dolgozni kell, és ki sem pihentük magunkat. A fáradtságunk azután csak halmozódik, ha nem adjuk meg magunknak minden nap a minőségi pihenést.

Hogyan legyen az alvásunk pihentető, hogyan hozzuk magunkat egyensúlyba, ha keveset aludtunk? Ezekre a kérdésekre ad egy lehetséges választ az autogén tréning. Nem csodaszer, de sokat segít.

Mi az autogén tréning?

Oldalak