Ugrás a tartalomhoz

Jelenlegi hely

Szekeres Kristóf

Pszichológus's blogposts

Szekeres Kristóf képe
Ellenőrzött szakember

A krónikus kimerültség 13 jele

Az alábbiakban a krónikus kimerültség jeleiről olvashatunk. Lehet, hogy túl sokat dolgoztunk, mindig rohanunk, vagy egy jó ideje rosszkedvvel küzdünk. Talán folyamatos szorongást érzünk belül, netán fizikai fájdalommal küzdünk. Ha több jelenséget is tapasztalunk magunkon, akkor érdemes valahogyan változtatni.

Fontos: ha a példa nem pontosan illusztrálja a mi érzéseinket, vagy szituációnkat, de az általános elvhez tudunk kapcsolódni, akkor azt a pontot is pipáljuk ki.

Szekeres Kristóf képe
Ellenőrzött szakember

Hogyan oldjuk a szorongásunkat 12 perc alatt?

Mindenkinek van egy kis mindennapi orvossága a hétköznapi, vagy nem hétköznapi stresszre. Egy pohár bor, vagy néhány kocka csokoládé segíthet továbblépni egy-egy feszültebb helyzetből. Az Iowa Állami Egyetem kutatói viszont azt javasolják, hogy ahelyett, hogy magunkra fókuszálunk, inkább másokkal érdemes egy kicsit többet foglalkoznunk.

Oldalak