Ugrás a tartalomhoz

Jelenlegi hely

Szabó Fanni

Korábbi értékelések

Dániel

5
Értékelés: 5
Elkeseredetten, kilátástalanul láttam a helyzetemet, amikor felkerestem. Önértékelési és stresszkezelési problémámban rövid idő alatt gyökeres változást idézett elő az autogén tréning és a terápiás ülések kombinálásával. Fanni kedvessége, szakmai felkészültsége és odafigyelése kiemelkedő. A nyugodtság és tudatosság ami megjelent az életemben neki köszönhető, amiért nagyon hálás vagyok. Teljesen elégedett vagyok, és szívből ajánlom őt.

Klépity Boglárka

5
Értékelés: 5
Fannit nagyon közvetlen, kedves, segítőkész embernek ismertem meg. Olyan, mint amilyennek egy pszichológusnak lennie kell: szakmailag helytálló, problémamegoldásban nem tolakodó, nem "megmondó",hanem közös munkával kereső, tud sokat hallgatni, jól kérdezni, ha lehet, hagyja, hogy akivel foglalkozik önállóan jöjjön rá a saját életére vonatkozó saját megoldásokra. A legjobbakat tudom tehát mondani róla, melegszívvel ajánlom őt!

Bálint

5
Értékelés: 5
Köszönöm Fanninak, hogy segített abban, hogy jobb vezetővé válhassak! Egy nagyon nehéz időszakban fordultam hozzá, amikor már teljesen kilátástalannak láttam a munkahelyi helyzetemet, de ő segített nekem ismét megtalálni önmagamat. Nagyon hálás vagyok ezért és mindenkinek csak ajánlani tudom!

Kata

5
Értékelés: 5

Agi

5
Értékelés: 5

Pszichológus's blogposts

Szabó Fanni képe
Ellenőrzött szakember

Stressz a munkahelyen – Te hogyan küzdesz meg vele? I. rész

A stressz az életünk szerves részét képezi, nincs ez másként a munkahelyi stresszel kapcsolatban sem. Ez egyrészt egy szükséges rossz, hiszen nap mint nap meg kell küzdenünk a bennünket érő környezeti hatásokkal, másrészt magában hordozza a fejlődés lehetőségét is, hiszen minél könnyebben küzdjük le a számunkra nehézséget jelentő akadályokat, annál többre leszünk képesek.

Szabó Fanni képe
Ellenőrzött szakember

Hogyan befolyásolnak a reklámok?

Hogyan befolyásolnak a reklámok?

A 21. században a technológiai fejlődésnek köszönhetően egyre gyorsabban juthatunk hozzá egyre nagyobb mennyiségű információhoz. Ennek az információmennyiségnek a feldolgozására azonban nem vagyunk képesek, hiszen feldolgozó kapacitásunk véges. Ezért agyunknak valamilyen módon szüksége van arra, hogy a ránk zúduló információ mennyiséget megszűrje, amire különböző „stratégiákat” alkalmazunk tudattalanul. De vajon melyek is ezek?

A reklámok szerepe a vásárlói döntések befolyásolásában

Oldalak