Ugrás a tartalomhoz

Jelenlegi hely

Schäfer Nóra

Korábbi értékelések

Hajnal Lilla

5
Értékelés: 5
Az egyetemi, illetve munkaügyi nyomások miatt, egyre nehezebben tudtam koncentrálni a különböző elintéznivalóimra, ennek kapcsán kezdtem el autogén tréningre járni Schafer Nórához. Az órákon elsajátított gyakorlatsorozat nem csak a kikapcsolódásban segített, összpontosítani is könnyebben tudtam. Az egy-egy órás alkalmak fesztelenül, jó hangulatban teltek, a tanulás gördülékenyen ment, és a beszélgetések által sokat fejlődtem az önismeret terén is. Nórának a tréningjeit csak ajánlani tudom, hiszen vidám, kellemes természetének köszönhetően nehézségek nélkül találja meg a közös hangot vendégeivel. Lilla

Pallag Boglárka

5
Értékelés: 5
Schäfer Nóránál autogén tréningen vettem részt tizenegy alkalommal. Az első munkahelyemen a sok új feladatot, információt nehezen tudtam követni, ettől ideges és feszült lettem. Abban az időben legtöbbször hajnalban felkeltem és nem tudtam aludni az idegességtől. Egy ismerősöm ajánlotta, hogy menjek el Nórához, mert az autogén tréning által sokat tud segíteni a stressz kezelésében. A beszélgetések és a gyakorlások által megmutatta azt az utat, amely a mindennapi feszültség kezelésében segít. Azért is szerettem hozzá járni, mert éreztem az őszinte érdeklődést a problémáim iránt. Minden alkalommal olyan elgondolkodtató kérdéseket tett fel nekem, amelyek által jobban megismertem önmagam. Arra is felhívta a figyelmemet, hogy érdemes minden nap gyakorolni, odafigyelni magamra. Segítségével elsajátítottam az autogén tréninget. Ma már minden nap gyakorlok, pozitívabbnak látom az életet, a munkámat. A munkájával teljes mértékben meg vagyok elégedve. Mindenkinek őszintén ajánlom! Bogi

Pszichológus's blogposts

Schäfer Nóra képe
Ellenőrzött szakember

Gondolkodjunk erőforrásokban!

Valószínűleg mindenki találta már magát abban a helyzetben, amikor egy negatív életeseménnyel, egy problémával találkozva, vagy egy kellemetlen szituációba kerülve egész lényét elöntötték a negatív gondolatok és a kétségbeesés, amik például olyan mondatokban öltöttek testet, mint: “Miért éppen én?”,  “Miért éppen most?”, “Miért törént ez velem?” vagy “Nekem ez nem megy.”, “Csak én lehetek ilyen szerencsétlen!”, stb.

Schäfer Nóra képe
Ellenőrzött szakember

Hogyan növelhetjük pszichés ellenállóképességünket? 2. rész

A pszichés ellenállóképesség, vagy más néven reziliencia olyan képességek és szokások halmaza, amik abban segítenek bennünket, hogy nehéz életeseményekkel szembesülve többé-kevésbé meg tudjuk őrizni érzelmi stabilitásunkat és eredményesen küzdjünk meg kihívást jelentő helyzetekkel. Előző írásomban bemutattam a kapcsolatok és a gondolkodásmód szerepét, most pedig a rugalmas alkalmazkodás képessége és az öngondoskodás hatásai következnek.

 

Rugalmas alkalmazkodás

Oldalak