Ugrás a tartalomhoz

Jelenlegi hely

Németh Vivien

Korábbi értékelések

Gábor

5
Értékelés: 5
Barátságos, empatikus és részletekbe menően átbeszéltünk mindent.

Andrea

5
Értékelés: 5
Hálásan köszönöm Viviennek, hogy újra magamra találtam, és megkerestük a helyes utat az életemben. Rávilágított és rávezetett a problémák okaira, s az ő segítségével sikerült is megoldani őket. Ma már egész más szemmel nézem, és látom a világot, sokkal boldogabb, kiegyensúlyozottabb vagyok. Andrea

Sándor

5
Értékelés: 5
Önbizalomhiány miatt kerestem fel Vivient. Nagyon sok elfojtott dolgot felszínre hozott, olyanokat is, amikről nem gondoltam volna, hogy van jelentőségük. Most már fel tudok nézni saját magamra, és tudom magamat tisztelni. Szerettem hozzá járni, támogató és őszinte. Köszönöm a támogatást!

Virág

5
Értékelés: 5
Nagyon jó szakember, nagyon empatikus, lelkiismeretes. Nagyon jó meglátásai vannak. Egy szakítás feldolgozásában kértem a segítségét. Segített újra összerakni magamat, nagyon köszönöm.

Zsolt

5
Értékelés: 5
Mindenkinek ajánlom Vivient, aki egy empatikus szakembert keres. A segítségével rájöttem, mi okozza a kényszeres rohamaimat, és hatékony technikákat tanított a leküzdésükre. Megértő, türelmes, semmilyen elvárása nem volt azzal kapcsolatban, hogy milyen ütemben kellene fejlődnöm. A segítségével sikerült leszámolnom a berögződéseimmel, amiért nagyon hálás vagyok neki, megváltoztatta az életemet.

Pszichológus's blogposts

Németh Vivien képe
Ellenőrzött szakember

Idén tényleg sikerülhet!

Idén lefogyok. Idén boldog leszek. Idén takarékosan bánok a pénzemmel. Idén élvezni fogom a munkámat. Idén többet fogok olvasni. Idén leszokom a dohányzásról. Idén lefutom a maratont… Ismerős valamelyik?

Németh Vivien képe
Ellenőrzött szakember

Azonnali módszerek a negatív érzelmek csökkentésére

Ha azonnali lenyugvásra van szükségünk, és valamiért nincs lehetőségünk a negatív érzelmeink azonnali megélésére, először is lassítsuk le a légzésünket. Mivel a lassú, mély lélegzetvételekkel több oxigént juttatunk a szervezetünkbe, ezzel csökkenthetjük a negatív érzelmek által kiváltott pszichoszomatikus tüneteket. A fizikai tünetek (kapkodó légzés, stressz hormonok termelődése, gyors szívverés) csökkentése által pedig megnyugtatjuk a testünket.

Oldalak