Ugrás a tartalomhoz

Jelenlegi hely

Kiss Laura

Korábbi értékelések

Vásárhelyi Dorottya

5
Értékelés: 5

Mónika

5
Értékelés: 5
Kiváló szakember, hiteles, felkészült, empatikus. Először jártam pszichológusnál - eleinte ódzkodtam is -, de nem bántam meg. Bátran ajánlom mindenkinek.

Viktória

5
Értékelés: 5
Nagyon sokat segített számomra a konzultáció.

Gergő

5
Értékelés: 5
Kedves és empatikus, nagyon ajánlom őt.

Magyari Gergő

5
Értékelés: 5

Pszichológus's blogposts

Kiss Laura képe
Ellenőrzött szakember

Az egészségpszichológus tippjei: hogyan tartsuk meg a testsúlyunkat a karanténban? 2.

Az előző részben megismerhettük az önmegfigyelés eszközeit: megtudhattuk, hogyan számoljunk BMI-indexet, kiderült, hogy a mérleg kijelzőjén kívül, a derékbőségünket is érdemes lehet hetente figyelnünk és szempontokat kaptunk a táplálkozási napló vezetéséhez is. 

Most a hatékony célkitűzés lépéseivel, valamint néhány olyan egyszerű tippel ismerkedhet meg, melyek révén kordában tarthatja testsúlyát a karantén időszaka alatt.

 

Amit a sikeres célfelállításról tudni kell

 

Kiss Laura képe
Ellenőrzött szakember

Az egészségpszichológus tippjei: hogyan tartsuk meg a testsúlyunkat a karanténban?

Sokan attól tartanak, hogy a karantén ideje alatt hamar felkúsznak majd a plusz kilók. A hétköznapjaink - a testsúlykontroll szempontjából is - gyökerestül átalakultak az elmúlt hetekben. Egyrészt korlátozottabb a szabadon végezhető mozgásformák köre, másrészt közelebb vagyunk az élelmiszerekkel telepakolt éléskamránkhoz. Ráadásul a járvány miatti krízisben hangulatunk is ingadozóbb lehet, s a különböző érzésekhez szintén hozzákapcsolódhat az evés.

Oldalak