Ugrás a tartalomhoz

Jelenlegi hely

Program lista

Online autogén tréning csoport

Nincs eszközöd, hogy megküzdj a szorongásoddal?
Rosszul alszol és nem találsz rá megoldást?
Fejfájásod keresztülhúzza a fontos programokat, ellehetetleníti a helytállást a munkádban?
Nem érted, miért vagy olykor indokolatlanul ingerült?
Hosszasan rágódsz bizonytalan tényezőkön, hajszolod magad az aggodalmakba?
Kritikus helyzetekben szétesik az emésztésed?

Tudtad, hogy napi 20 perc relaxáció hatására...

Online Mindfulness Tréning

Élő Online Tréning és videótréning

Stresszkezelés, szorongáscsökkentés, önismeret, önfejlesztés

A következő Élő Online Tréning tervezett időpontja: 2020. május 6. szerda, 16-18 óra.

A videótréninghez a csatlakozási lehetőség folyamatos!

Dohányzásról leszokást támogató csoportos tanácsadás - Online

A dohányzásról való leszokás egyik bizonyítottan hatékony módszere a csoportos tanácsadás, amikor a résztvevők egy közös cél - a teljes füstmentesség - érdekében sorstársakként működnek együtt, mindezt szakember vezetése mellett.

Az online foglalkozások menete, keretei:

Az online csoport 5-10 fő résztvevővel indul, 8 alkalmas, heti rendszerességű. Az egyes alkalmak 90 percesek.

A foglalkozások ideje:

A csoport április végén indul, pontos időpontja az előzetes igényfelmérést követően lesz.

Online Mindfulness Tréning

Élő Online Mindfulness Tréning és Videótréning

Stresszkezelés, szorongáscsökkentés, önismeret, önfejlesztés - Még van néhány hely az április 7-én induló tréningre!

Lelki egészség és home office a koronavírus idején - INGYENES

A koronavírussal (COVID-19) fertőzött esetek számának növekedése a legtöbbünk számára megnövekedett stresszes állapotot, fokozott szorongást okozhat. A járvány által kiváltott félelem felfokozott érzelmi állapotokat idézhet elő, ami megterhelő lehet hosszútávon és hozzájárulhat az immunrendszerünk kimerüléséhez vagy a pánikhangulat fokozódásához.

Hogyan tanuljuk meg kezelni félelmeinket? Miként őrizhetjük meg mentális egészségünket a járvány idején? Hogyan húzhatunk előnyt a home officeból és hogyan küzdjünk meg a bezártság árnyoldalaival?

TársasPáros problémafókuszú interaktív társasjáték pároknak

Problémafókuszú interaktív társasjátékomra párok jelentkezését várom. A TársasPáros saját szerkesztésű társasjáték, melynek célja a problémamegoldás lépéseinek megismerése, kipróbálása, a partnerek közöti kommunikáció javítása. A pályán végighaladva, a feladatokat megoldva közösen juthatnak el a párok elakadásaik megoldásához saját élmény segítségével. A játékot tanácsadó szakpszichológus irányítja. A játékra egyszerre több pár is jelentkezhet. 

 

 

Szexuális önbizalmunk - 3 alkalmas workshop női körben

Hogyan is kapcsolódhat össze az önbizalom a szexualitással?
A felszabadult szexhez az önbizalmon (és persze a kölcsönös bizalmon) keresztül vezethet az út, mindemellett a szexuális életünkkel való elégedettség is sokat adhat az önbizalmunknak.
A szexualitásunkban megélhetjük, hogy értékesek vagyunk, miközben az intimitásban sebezhetőségünket is vállaljuk.
A jó szex fontos örömforrásunk, ugyanakkor az együttléteket megélhetjük teljesítményhelyzetként is, ez azonban ronthat is az élményen.
A szex márpedig nem verseny, hanem az intimitás játéktere…

Autogén tréning tanfolyam a Kálvin térnél

Márciusban 12 alkalmas kiscsoportos relaxációs és önismereti tanfolyam indul csütörtök esténként a Kálvin térnél.

Az autogén tréning az egyik - orvosi szempontból - legjobban megalapozott és a legtöbbet kutatott relaxációs módszer, amely erősíti a test öngyógyító folyamatait. Az autogén tréning saját erőnkből merít, saját aktivitásunkat használja fel, ahogyan azt a neve is kifejezi – autogén módon. 
Nem kívülről érkező csodaszer, mindenki addig jut el, amennyi munkát (gyakorlást) beletesz. 

Kivirágzás – 11 alkalmas Autogén Tréning csoport művészetterápiás elemekkel

Teremtsen magának mindennapi én-időt és teret a testi-lelki-szellemi feltöltődéshez! Az autogén tréning-relaxáció egy könnyen elsajátítható, bizonyítottan hatékony módszer a mindennapi stressz kezelésére és a nyugalom megteremtésére.

 

◦ ha úgy érzi, feszült, túlhajszolt

◦ ha az egyszerű, hétköznapi tevékenységeket is teherként éli meg

◦ ha nehezére esik koncentrálni

◦ ha gondot okoz az elalvás / bár alszik, képtelen kipihenni magát

◦ ha a stressz egyéb fizikai tüneteket is okoz (fejfájás, magas vérnyomás, emésztési problémák)

Oldalak