Ugrás a tartalomhoz

Jelenlegi hely

Kezdődátum: 
2020. május 6. Szerda, 16.00
Telefonszám: 
+36309605706
Intenzitás: 
8 x heti 2 óra

Élő Online Tréning és videótréning

Stresszkezelés, szorongáscsökkentés, önismeret, önfejlesztés

A következő Élő Online Tréning tervezett időpontja: 2020. május 6. szerda, 16-18 óra.

A videótréninghez a csatlakozási lehetőség folyamatos!

Néha az élet rákényszerít, hogy megálljunk a már – már megszokottá vált rohanásban és befelé figyeljünk. Valójában ez egy lehetőség is arra, hogy újra felfedezzük a csendet, a nyugalmat, újra felfedezzük önmagunkat. Hogy mélyítsük önismeretünket, helyreállítsuk a kapcsolatot önmagunkkal és ezen keresztül helyreállítsuk a kapcsolatunkat másokkal és a világgal.

A következő időszak erre is lehetőséget ad.

 

A jelen helyzetre való tekintettel a tavaszra tervezett mindfulness (MBCT - Mindfulness Based Cognitive Therapy - Mindfulness alapú kognitív terápia) tréningjeim online tanfolyam keretében kerülnek megtartásra.

 

Úgy érzed túl sok az életedben a stressz?

Gyakran aggódsz és élsz meg szorongást?

Gyakran érzed magad feszültnek, nyugtalannak?

Testi – lelki fájdalmakkal, alvásproblémákkal küzdesz?

Nem találsz örömet a mindennapokban?

Egy mókuskerékben érzed magad?

Csak rohansz a feladataid után?

Nehézségeid vannak a hatékony tanulással és munkavégzéssel?

 

Szeretnél egy bizonyítottan eredményes módszert megtanulni a mindennapi stressz kezelésére?

Szeretnél megszabadulni aggodalmaidtól, szorongásaidtól?

Szeretnéd elérni a belső nyugalmat, kiegyensúlyozottságot, lelki békét?

Szeretnél újra örömet találni a hétköznapokban?

Szeretnéd problémáidat, konfliktusaidat hatékonyabban megoldani?

Szeretnéd kibontakoztatni, fejleszteni képességeidet?

Szeretnél hatékonyabb lenni a tanulásban és munkában?

Szeretnél teljes életet élni?

 

A mindfulness szemlélet és a mindfulness meditációk elsajátítása megoldást jelent számodra.

Megtanulhatod megfelelően kezelni visszatérő, automatikus gondolataidat, a folyamatos, múlton való rágódás és a jövő miatti aggódás helyett megtanulhatsz a jelen pillanatban létezni. Megtanulhatod elengedni automatikus reakcióidat, és szabadon dönteni, cselekedni.

 

Az Élő Online Mindfulness tréning tervezett időpontja 2020. május 6-án 16-18 óra között van (magyar idő szerint). Ezt követően, 8 héten keresztül minden kedden ebben az időpontban találkozunk a virtuális térben.

Ha külföldről csatlakozol, kérlek vedd figyelembe az időeltolódást!

A csoport létszáma minimum 10 - maximum 15 fő, a Skype segítségével teremtünk online kapcsolatot. Így megfelelően látjuk és halljuk is egymást, közösen végezhetjük a meditációkat, meg tudjuk osztani egymással tapasztalatainkat, kérdéseitekre azonnali válaszokat kaphattok.

Amennyiben ez az időpont nem megfelelő számodra, lehetőség van videofelvételen keresztül, e-mailben megkapnod a teljes élő tréning anyagát.

A 8 hetes online tréning a 8x2 órás csoportos alkalmakon kívül tartalmazza a teljes élő online tréning és a meditációs gyakorlatok videófelvételét mp4 formátumban, valamint írásos anyagot, munkafüzetet és csatlakozási lehetőséget a tréning résztvevői számára létrehozott zárt facebook csoportba.

Így a tréningnapok közötti időben felvételről hallgathatod a vezetett meditációkat, mely segíti gyakorlásodat. A tréning elméleti része is bármikor újra nézhető - hallgatható a videó segítségével, így tudásod folyamatosan mélyitheted.

A zárt fb csoporton keresztül pedig kapcsolatban tudunk maradni a tréningnapok között is, folyamatos támogatást, segítséget kaphatsz a gyakorláshoz.

 

Fontos, hogy a tréning során vállalni tudj napi átlagosan 30 perc egyéni gyakorlást is.

 

Mindfulness (Tudatos jelenlét) meditációk hatékonyságát számtalan tudományos kutatás támasztja alá.

Az MBSR (Mindfulness alapú stresszcsökkentés) tanfolyamok módszerét Jon Kabat-Zinn és munkatársai dolgozták ki a Masseschusets-i Egyetemen 1979-ben.

Az MBSR célja a stressz hatékonyabb kezelése, a stressz által okozott testi - lelki problémák kezelése.

Az MBCT (Mindfulness alapú kognitív terápia) ötvözi a keleti, buddhista hagyományban gyökerező mindfulness meditációs gyakorlatokat a modern, nyugati, tudományos pszichológia kognitív terápiás elemeivel.

Klinikai vizsgálatok bizonyítják, hogy az MBCT csökkenti a visszatérő depresszió kockázatát, (hatása a hangulatjavító gyógyszerek hatásával egyenértékű), eredményes különböző érzelmi, hangulati problémák, a szorongás, stressz oldásában, alvászavarok, evészavarok, pánik tünetek, függőségek kezelésében, a fájdalom csökkentésében.

 

Számomra fontos, hogy ezt a tudást továbbadjam, klienseim és mások számára is elérhetővé tegyem, hogy minél többen tapasztalhassák meg a rendszeres napi meditáció testre és lélekre gyakorolt jótékony hatásait.

 

Részvételedet a jelentkezést követően a tanfolyam díjának befizetésével tudod biztosítani. A csoportba való felvétel a jelentkezés sorrendjében történik.

 

A tréninget vezeti: Schrammel Ivett pszichológus, MBCT mindfulness oktató, NLP master practitioner - coach

 

Bővebb információ és jelentkezés: http://www.pszichologusonline.eu/mindfulness-trening/

 

Szervező(k): 
Cím: 
online Skype meeting