Ugrás a tartalomhoz

Jelenlegi hely

Telefonos alkalmazások stresszkezelésre, szorongásra, és meditációhoz

Miklovicz Anita képe
Ellenőrzött szakember

Manapság szinten minden életterületre van olyan telefonos applikáció, amelyet használva fejlesztheti, monitorozhatja az ember önmagát. Nem kivétel ez alól a mentálhigiéné sem, rengeteg olyan lehetőség van az applikációk között, amelyek használata hasznosnak bizonyul különböző elakadások esetén. Ezek természetesen nem helyettesítik a pszichológiai tanácsadást, vagy a pszichoterápiát, viszont jó célt szolgálnak az önfejlesztéshez, önmonitorozáshoz. Ezeket az applikációkat sorakoztatom fel írásomban.

RezilienciApp (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.shibainu.macko.resilience&hl=hu)  - a jobb stressztűrőképesség, rugalmas alkalmazkodás kialakításához

Just like Buddha (https://justlikebuddha.com/)  - vezetett meditáció magyarul

Bowelle applikáció (https://bowelle.com/) – irritábilis bélszindróma esetén segíti az önmonitorozást

Calm Harm (https://calmharm.co.uk/) – önsértés esetén

MindCare (https://mindcare-app.com/en/) – pszichés jóllét erősítése

Headspace (https://www.headspace.com/headspace-meditation-app) – meditációhoz

Simple Habit (https://www.simplehabit.com/) – meditációhoz

Sanvello / Pacifica https://www.sanvello.com/  - stressz, szorongás esetén

Lumosity (https://www.lumosity.com/en/) - agytornásztató feladatok

Yelon https://yelon.hu/  - szexuális felvilágosításról szóló applikáció

Inner Hour (https://www.theinnerhour.com/) – öngondoskodás gyakorlatok

The Fabulous (https://www.thefabulous.co/)  - jó szokások kialakítására

Smiling mind (https://www.smilingmind.com.au/)  - meditációhoz

Sleepio (https://www.sleepio.com/)  - a kiegyensúlyozott alváshoz

További applikációk szorongáshoz angol nyelven: https://www.healthline.com/health/anxiety/top-iphone-android-apps

Az alkalmazások többsége angol nyelven érhető el, viszont vannak közöttük magyar fejlesztésűek is. Fontos kiemelni, hogy ezek az applikációk nagyban segítik az öngondoskodást, amelynek jó hatása van a pszichére, azonban komolyabb elakadások esetén mindenképp forduljon pszichológushoz, ezek az eszközök pedig az ülések közötti alkalmakkor segítik Önt.

További cikkekért: www.mikloviczanita.com/blog

Tarts velem Facebookon is:  https://www.facebook.com/mikloviczanitapszichologus